Custom-fitting

Bredareds Golfcenter

DU är inte som andra golfare

Därför ska du inte ha samma golfutrustning som andra golfare. Du ska självklart ha dina klubbor och ditt set anpassat till just din fysik, din sving och ditt spel. Och det gäller oavsett vilken handicap du har.

Bredareds Golfcenter kommer 2024 ha ett tett samarbete med Wilson, Ping, Cobra och Callaway.

Hos oss kan du med hjälp av Niklas som är utbildad Golf Professional, testa ut all din utrustning så att den anpassas just till dig! Se bollen flyga och känn vad du tycker känns bäst. Glöm heller inte att vi har lägsta prisgaranti, om du hittar samma vara någon annan stans i Sverige så matchar vi det priset. Allt för att du som medlem och kund ska få bästa möjliga service. Vi använder Trackman vi utprovningarna.

Driver                     40 minuter
Hybrid/ woods       40 minuter
Järn                       40 minuter
Wedge                   40 minuter
Putter                     40 minuter

Vill du göra utprovning på hela bagen bokar vi 80 minuter.

Vid köp av klubbor dras Kostnaden för utprovningen av från priset. Om inte köp debiteras 450:-.

För att boka en custom-fitting så hör av dig direkt till Niklas.

Niklas Jansson
PGA Club Professional