Greenfee

Hel runda / Halv runda Hel runda / Halv runda
Senior 450kr / 225kr 400kr / 200kr
Junior * 150kr / 150kr 75kr /  75kr

* Juniorer 18 år och yngre från klubbar i Västergötland spelar fritt 3 gånger under 2022.

Hyr gärna en golfbil, för priser klicka här.

Vi är en kontantfri klubb.

Golfhäftet gäller alla dagar i veckan under 2024.

Golfamore

Här kan du köpa Golfamore och samtidigt stödja Bredareds Golfklubb.

Köp Golfamore av Bredareds GK

Så funkar bollautomaten

Du kan betala med ditt betal/kreditkort, du kan swisha om du hellre vill det men det smartaste är att du tankar ner appen "GolfMore" i Appstore eller Google Play.

Du kan ta ut bollar enligt följande: LITEN 20kr för 20 bollar, MELLAN för 35kr 40 bollar, STOR 45kr för 60 bollar

När du har GolfMore-appen och laddar den med pengar får du ett extra värde beroende på hur mycket du laddar appen med. Sedan använder du appen för att betala dina hinkar. Smidigt och bästa priset!

Så funkar GolfMore appen

Övningsfältet

Golfklubben har ett mycket fint övningsområde, det ligger till vänster om 1:ans fairway. En stilla oas där kan du träna dina inspel, bunkerlag och puttning.

Du använder dina egna bollar till övningsfältet när du tränar.

Tänk att när du går till övningsfältet via gångvägen vid maskinhallen är försiktig när du korsar 1:ans fairway.