Partnerskap på dina villkor!

Att vara en partner till oss på Bredareds GK genom ett sponsorsavtal,  öppnar möjligheten för dig och ditt företag att nå våra ca:1400 medlemmar och 5000 greenfeegäster med hjälp av visuella ytor på klubben, men också genom våra sociala kanaler såsom Facebook, Instagram mm

Du deltager naturligtvis också i vårt nätverk av företagare som har träffar några gånger per år där det finns möjligheter till att nätverka och utbyta erfarenheter.

Ovanstående fakta kan man i princip läsa på alla hemsidor för golfklubbar och övriga föreningar i idrottssverige. Viktigt och rätt naturligtvis, men vad är det då som gör just Bredareds GK speciellt?

En dålig dag på golfbanan kan vara bättre än en bra dag på jobbet!

Golf-Glädje-Gemenskap!

Vad är det som gör Bredareds GK speciellt?

Inte helt enkelt att förklara, då det bygger på känsla och atmosfär, men jag ska ändå göra ett försök:

• Bredareds GK ÄR en familjär och aktiv förening dit alla är välkomna! Den goda atmosfären utgörs av alla glada medlemmar och gäster som väljer att tillbringa många timmar av sin fritid på anläggningen.
  • En positiv miljö att synas i, med andra ord!
  • Jag vill påstå att vår anläggning passar ALLA typer av golfare men här premieras du av raka, snarare än av långa slag. Det genomsnittliga handicapet för herrar i Sverige är runt 20 och för damer runt 30. Med anledning av att är vår bana är lite kortare så tror vi att de stora flertalet av alla golfare uppskattar, och har roligt på vår bana, då man i allmänhet har lite lättare att nå in på rätt antal slag och därmed lättare kan nå sitt handicap.
  • Man har ROLIGT på vår bana, och har man roligt är man mer mottaglig för ditt budskap…eller hur?
  • Våra sponsorer är naturligtvis oerhört viktiga för oss. Av den anledningen vill jag, som ansvarig för sponsringen på klubben, skapa en atmosfär där du ska känna dig värdefull när du är här och spelar. Om möjligt vill jag GÄRNA att du meddelar mig innan du ska ut och spela med kund eller annan person som är viktig för dig, då det ger mig möjligheten att förgylla dagen…på något sätt:-)
  • Med andra ord! – Ring mig om du vill hitta på något för t.ex personalen så lovar jag att ta några ”extra steg” för dig och ditt företag!
  • Bredareds Golfklubb är: Golf, Glädje och Gemenskap!
  • Vilket företag vill inte förknippas med dessa ledord?

FörtagsSponsring 2024

Företagssponsring 2024

Följande möjligheter till sponsring gäller för säsongen 2024. Vi är även öppna för skräddarsydda alternativ om särskilda önskemål finns. Ta kontakt med Stefan Strand för mer information.

Hålsponsor

• Logo på teeskylt (tee 50 & tee 42)
  • Logo i banguide
  • Namnskylt på sittbänk