Boende

Ställplatser:

Vi har 7 platser för både husbil och husvagn med el.
Du bor alldeles intill vårt fina klubbhus med tillgång till faciliteter så som omklädningsrum, bastu, restaurang och klubbrum med tv och fri wifi.
Det finns också en boulebana och en piltavla som våra gäster har tillgång till. Naturligtvis finns det bouleklot och pilar att låna!

Stugor

Boka boende i våra fräscha övernattningsstugor här på Bredareds Golfklubb! Vi har fyra stugor med två våningssängar i varje med totalt 16 bäddar. I våra stugor bor du verkligen mitt på anläggningen, endast en långputt från puttinggreen, range och en pitch till klubbhuset med dusch, omklädningsrum och bastu! I varje stuga finns kylskåp, vattenkokare och en mindre uppsättning porslin.

OBS. Egna sängkläder medtages!

Efter golfrundan koppla av och njut av ett ett parti boule eller kasta pil intill puttinggreen.

Ta tillfället i akt och åk till oss med familjen, juniorlägret, tjej- eller grabbgänget! Vi lovar att göra allt för att ni skall få en trivsam upplevelse hos oss!

Pris för boende:

Ställplats: 175 kr/dygn för golfare och 275 kr/dygn för icke golfare.
Stuga: 700 kr/natt. Boende i stugan har reducerad greenfee på ordinarie pris med 100 kr. OBS: Greenfeekostnaden kan ej kombineras med andra rabatter!

Bokningsvillkor:

Betalning sker via Swish på 123 1498 013 eller på plats i samband med incheckning. . Märk din inbetalning med efternamn, incheckningsdatum och ställplatsnummer, t ex. ”Karlsson 9 juni Nr 3. Vid "No show" utan avbokning debiteras vistelsen i sin helhet via faktura, med tillägg 45 kr i faktureringsavgift

Ändringar/avbokningar hanteras via telefon eller mail med klubbens kansli. Telefon 033-245420. E-post: info@bredaredsgk.se.

Incheckning sker från kl.14.00 ankomstdagen, och utcheckning sker senast kl. 13.00 avresedagen. Klubbhuset är öppet mellan kl: 06:00-22:00.

Vi förbehåller oss rätten att kunna flytta ekipage mellan ställplatser då behov föreligger.

Då golfspel sker på utcheckningsdagen ber vi dig parkera ditt ekipage på den vanliga parkeringen innan du börjar spela.