Bo på Banan!

Boka boende i våra fräscha övernattningsstugor här på Bredareds Golfklubb! Vi har fyra stugor med två våningssängar i varje med totalt 16 totalt bäddar. I våra stugor bor du verkligen mitt på anläggningen, endast en långputt från puttinggreen, range och en pitch till klubbhuset med dusch, omklädningsrum och bastu! I varje stuga finns kylskåp, vattenkokare och en mindre uppsättning porslin.

Efter golfrundan koppla av och njut av ett ett parti boule eller kasta pil intill puttinggreen.

Ta tillfället i akt och åk till oss med familjen, juniorlägret, tjej- eller grabbgänget! Vi lovar att göra allt för att ni skall få en trivsam upplevelse hos oss!

Kostnaden för att hyra stuga är 650 Kr/natt. Boende i stugan har reducerad greenfee på ordinarie pris med 100 Kr. OBS: Greenfeekostnaden kan ej kombineras med andra rabatter!

På klubben finns också permanenta husvagns/husbilsplatser med tillgång till el. Dessa är också placerade i direkt anslutning till klubbhusområdet. Pris för övernattning med husvagn är 150 kr om du samtidigt spelar på vår golfbana, för övriga är kostnaden 250 kr.