Tom går i pension

Publicerat: 2023-10-12 12:25

Vår krögare Tom har bestämt sig för att gå i pension. Efter att ha varit klubbens krögare sedan 2006 när det nya klubbhuset stod klart, så är det nu till ända.

Tom har inte bara varit krögare hos oss utan också en i gänget på klubben. Många av er medlemmar har även en relation till Tom som person.
Ni som känner Tom vet att han inte är en person som söker uppmärksamhet så han önskar ingen formell avtackning. Vi respekterar givetvis detta.
Tom hälsar att han kommer att sakna kontakten med alla goa medlemmar som han lärt känna under åren och tackar klubben för möjligheten att fått vara vår krögare under 18 säsonger.
Vi tackar Tom för alla år tillsammans med oss och att han nu istället får njuta av pensionärslivet.