Städdagen 26/3, kl 9-12

Publicerat: 2022-02-21 - 16:21

Efter två års uppehåll har blivit dags för ett efterlängtat vårtecken, Städdagen! Lördagen den 26:e Mars kl 9-12 gör vi anläggningen fin inför säsongsstarten. Vi samlas vid maskinhallen kl 9 och fördelar ut arbetsuppgifter för dagen. Efter städning av bana, klubbhusområde med mera bjuder Golfklubben på en välförtjänt lunch hos Tom i Restaurangen. Favorit i repris är att Städdagen kommer ske i samarbete med vår sponsor Dammråttan och med utlottning av fina priser till dig som deltagare!!! Anmäl dig till kansliet vi mejl, telefon eller lista i klubbhuset. Dammråttan kommer att hjälpa finnas på plats i klubbhuset och svara på dina frågor om städ i hemmet eller på ditt arbete. Dammråttan bidrar till lotteriet med två fantastiska priser: Hemstäd eller fönsterputsning à 4 timmar. Du kan även vinna presentkort i Shopen, lektion, påfyllning av ditt bollkort mm. Dragning i lotteriet sker efter lunchen hos Tom kl 12:30! Vi ses Lördagen den 26:e Mars! Om det skulle vara snö o vinter den 26/3 så är reservdatumet Lördagen den 9/4. Obs! Glöm inte att anmäla dig så vi har lunch till alla och kan planera städningen av Golfbanan. Tänk på oömma kläder och arbetshandskar, om du har möjlighet får du gärna ta med dig en plastkratta eller liknande.