Nya bollautomaten!

Publicerat: 2022-10-13 - 11:51

I vår strävan att ständigt utveckla vår klubb så är det nu är dags att köra i gång den nya fina bollautomaten på rangen! I samband denna uppgradering har vi också bytt vårt betalsystem till ett nytt och modernt system som heter GolfMore.

GolfMore erbjuder 4 olika betalsätt på enheten:
1. Kreditkort, Apple Pay och Google Pay
2. Swish
3. Engångskod
4. GolfMore App och bollkort

För att underlätta handläggning, påfyllning m.m vill vi starkt rekommendera dig att ladda ner GolfMore Appen för att enkelt hålla koll på ditt saldo, ta del av riktigt bra erbjudanden samt kunna fylla på ditt konto när du vill.

Har du sedan tidigare ett rangekort med saldo så ber vi dig att komma in till shopen/receptionen för att föra över saldot till det nya systemet. Vi ser helst att du redan då laddat ner appen som heter Golfmore. Skulle du av någon anledning inte vilja/kunna använda appen finns det vanliga bollkort, men dessa vill vi helst använda i undantagsfall.

Önskar du hjälp med appen kan vi givetvis hjälpa till med att installera den och visa hur den fungerar.

Vi har för avsikt att under en kortare övergångsperiod ha den gamla bollmaskinen fortsatt i gång!

Vi vill här också passa på att rikta ett mycket stort tack till våra fantastiska ”Måndagsgubbar” som byggt ett snyggt hus till den nya maskinen. Detta hoppas vi gör så att du som medlem kan träna och slå bollar en betydligt längre period under året. TACK!